گیربکس کولینگ تاور

  • گیربکس کولینگ تاور، عمدتا به صورت 90 درجه طراحی و استفاده می شود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش توضیحات در همین صفحه مراجعه نمایید.
  • جهت استعلام قیمت گیربکس کولینگ تاور و یا دریافت مشاوره، می توانید درخواست خود را در سایت ثبت نموده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت کالا

ارسال سریع

ارسال سریع

مشاوره تخصصی

مشاوره خرید

گیربکس کولینگ تاور یا همان گیربکس برج خنک کننده، به منظور کاهش دور موتور برای چرخاندن پروانه های فن کولینگ تاور استفاده می شود. با توجه به جهت نصب و به منظور سهولت در استفاده، معمولا گیربکس های کولینگ تاور به صورت 90 درجه طراحی می شوند.

در برج های خنک کننده صنعتی و بزرگ به دلیل نیاز به کاهش دور دریافتی از موتور، از گیربکس استفاده می شود. لازم به ذکر است در برج های خنک کننده صنعتی، استفاده از گیربکس، راه حلی بسیار بهینه و حتی اقتصادی است. چرا که وجود الکتروموتور های بسیار بزرگ و فن های قوی، منجر به ایجاد استهلاک بالا، لرزش و صداهای ناهنجار می شود. اما وجود گیربکس، به دلیل توانایی کاهش سرعت و افزایش گشتاور، این عوامل را به صورت چشمگیری کاهش می دهد. در نتیجه عمر مفید دستگاه افزایش می یابد.

خرید گیربکس کولینگ تاور، باید بر اساس مشخصات فنی و نیاز برج خنک کننده باشد. از جمله موارد مهم در این باره، ابعاد پروانه های فن، اندازه برج، توان الکتروموتور، گشتاور و دور مورد نیاز است. توجه داشته باشید در برج های خنک کننده معمولا قطر فن بزرگ است و لازم است گیربکس قدرت لازم برای چرخاندن فن را داشته باشد.

مشخصات فنی

نوع گیربکس

خورشیدی، هلیکال، حلزونی

جنس بدنه

چدن

نوع ورودی گیربکس

شافت, هالوشافت, فلنج بزرگ B5

نوع خروجی گیربکس

شافت، هالوشافت، فلنج، MC (فلنچ دار با شافت خروجی تک خار)، FS (فلنچ دار با خروجی هزار خاری مادگی)، UC (پایه دار با شافت خروجی تک خار)، VC (فلنچ دار گلو بلند)

نسبت تبدیل

معمولا بین 7 تا 14

توان ورودی

معمولا بیش از 10 اسب

بازه دور خروجی با موتور 1400 دور

100 تا 200

مشاهده سایر محصولات مرتبط:

نقد و بررسی مشتریان

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیربکس کولینگ تاور”

در صورت درج اطلاعات خصوصی شما مانند شماره تلفن و ایمیل توسط ما مشاهده می شود، و برای عموم فیلتر خواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *